Monday 3 October 2011

hahaha happy day


hye kengkawan....aku nak citer pasal aku kat libarary....memang best gilalah......macam2 aktiviti kitorang buat hahaha....masa kitorang sampai kitorang masuk kat tempat budak remaja oleh tahan lah tempat dia lagi best dari liarary dulu...hihihi jangan marah aku saja je cakap..lagi aku nak citer pasal kitorang gie makan... masa nak gie KFC....kitorang jalanlah kaki.mmng penat gilalah..samapi naik pening kepala aku huhuhu...ada yang gaduh..ada yang boring macam2 la...sampai je kat KFC kitorang makan..takkan nak main plk kat KFC tu huhuhu... lps2 dalam prjalanan nak alik kat libarary tu hujan lah plk..nasi baik tak lebat kalo tidak asah  kitorang hahaahha mmng mandi hujan lah kitorang nnti.....pastu kitorang main kat tempat budak kecik hahah mmng mantap gillah tempat kanak2 macam hujan doh ..berbeza daripada yang tempat remaja....dahlah lepastu aku balik dah habis mesti korang rasa citer aku nie tak best...tapi tak pe janji aku...citer bende yang tersirat dan tersurat...hahah smile always..:Dwww

No comments:

Post a Comment