Friday 30 September 2011

marahnyaaa......


aku geram gilah lah ngan budak laki kelas aku..bangang je ..apa yang best sangat ejek orang niee?? macam boleh dapat pahala...bertambah dosa adalah...lagi2 maen nama mak bapak....sedih doh aku ngan bdk laki kelas aku..tak ada adab....tngk mcm baek tapi dalam hati ada setan....cuba kalo aku ejek dorang tahu plk rasa geram macam mana.... mulut aku nie kalo cakap mmng gila ...tapi aku sabar je lah....ada batasnya nak cakap..tapi kalo dah terlebih aku mmng akan terpaksa cakap perkataan yang tak patut yang nak dikeluarkan....pastu budak pompan kelas blakang tak habis2 nak buat aku sakit hati...kalo tak puas hati face to face jelah ngan aku...cakap jelah baik2 ngan aku..kalo  gadoh sampai bila nak habis...aku nie paling pantang kalo gadoh..dahlah... smile always......:)

No comments:

Post a Comment