Friday, 24 February 2012

aisyah...i miss u...


rindu gila kat aisyah...kenplah dia pindah kmpung....bila aisyah nak datang sini balik...aku rindu gila kat ko blacky...aku nak tunjuk bnyak sangat bende dekat ko...banyak gila bende yang aku nak citer kat ko....banyak gila bende dah berubah skang kat bomba...skang aku ngan hsna je yang turun bawah...sejak ko tak ada sunyi giler....aku nak sangat ko balik....kawan ko sume dah rindu gila dkt ko...boring lah kalo ko tak ada...kenapa hari 2 paklah balik ko tak ikut...aku mati2 ingat ko balik...aku dah belikan coklat dah untuk ko...tapi bila paklah cakap ko tak balik aku sedih gila....ko dahlah tak slalu on9...kalo ko baca blogger aku nie aku harap ko phmlah apa yang aku mntak skang....bye i miss u blacky blacko redzuan...or nuraisyah redzuan....mmmmmmuaaaaahhhhhhh.......... :"D

Friday, 14 October 2011

syok sendiri kot aku...


first aku nak cakap aku ada suka kat sorang budak nie tapi aku tak blh lah nak bagi tahu dia sape.....boleh lah tahn  hensem dia....boleh lah tahan baik dia....aku suka kat dia sbb dia baik6....pastu dia tak  terlampau over sangat kat skolah....aku ada suruh kat sorang  kawan aku....yang  aku suka kat fuan...pastu kawan aku plk pergi bagi thu kat fuan yang aku suka kat dia malu gila aku.....kawan aku cakap yang fuan slalu tanya pasal aku ...aku pon mulalh nak syok sendiri.....kawan aku cakap waktu nak baca doa dia pandang aku...mulalah nak syok sendiri nie....boleh lah katakan setiap hari aku jumpa dia.....kalo lah betul fuan suka kat aku...tapi aku rasa tu angan2 je tak mungkinlah ada orang nak kat aku.....aku kenal fuan tu pon masa zul bawak fuan datang bomba....aku pon buatlah alim aku nie sikit....aku tak naklah over sangat dpn laki kang budak laki cakap aku nie gedik  plk.....so aku buat2 alim.......masa 2 pon aku bukan layan dia sangat.......sbb aku tak kenal dia lagi.....ika jelah yang lyan dia.....dia dahlah cute....baik.....suka tolong orang... ramailah jugak bdk suka kat dia...tulah aku cakap tu cuma angan2 je...tak mungkin punya aku dapat kapel ngan dia......pastu aku nak citer pasal aku kat skolah plk...hari nie mmng malu gilalh......masa 2 aku ngah study ngan kawan aku kat kelas dia waktu 2 masa rehat.....aku tengk sume bdk kelas kawan aku menggelabah nak masuk kelas.....aku pon peliklah skali aku tengok cikgu kawan aku dah masuk kelas.....aku pon menggelabh lah nak lari tapi aku tak tahu nak lari mcm mana...pastu aku terpikir cara bodoh nak kluar daripada kelas 2 aku redah jelah cikgu tu lantak lah langgr ke tak janji aku keluar......pastu akuciterlah kat ainur  pasal  aku ada kat kelas kawan aku 2.....dia cakap malu gila doh kau.....aku cakap lah ok......pastu aku tengoklah buku yang aku pegang tu aku ternmpak buku ummi mmng satu hal yang mungkin buat aku gilalah....alu jeritlah ummi buku ko.....pastu aku larilah pergi kat kelas ummi aku pergilah bagi buku dia nasib baiklah dia tak start blajar lagi kalo tidak mesti ummi malu....pastu aku nak citer pasal sorang budak laki nie bukan nama sbnr (nial) aku tak tahulah knpa skang nie aku dah kerap sangat jumpa nial ....dulu adalah aku suka kat dia tapi skang dah tak....ahhh malaslah aku nak citer pasal di tak penting pon untuk aku....pastu aku nak citer pasal aku kene denda kat skolah.....agak memalukan......cikgu faizal panggil lah aku duduk kat depan dewan alamnda sbb aku datang lambat......dah lah masa tu aku sorang je yang ada.....nasib baiklah kawan aku datang kalo tidak aku tak tahulah nak buat apa..........kitorang sama2 kene denda mmng gilalah pastu cikgu faizal pergi panggil budak2 ponteng perhimpunan agak ramailah yang kene lebih kurang 30 orang macam 2 yang kene....ada yang kene bukak kasutlah ada yang kene rotanglah....nasib baiklah aku tak kene  kalo tidak malu aku....pastu aku ternampak fuan mmng aku tutup mukalah......hahahahahhahahahahhadah dia duduk tepat2 blakang aku pastu dia tngk je aku.....aku tak tahu nak buat apa......pastu ada pengawas nie suruh kitorang masuk kelas...terlepaslah waktu matematik aku...waktu aku nak naik atas tu sku ada ternampak taik betul2 taik orang aku tak taulah sape lah yang tak malu sangat pergi berak kat situ......mmng malu......hahahahhahahahh...hahahahahaha byee smile always......:D

syok sendiri kot aku...


first aku nak cakap aku ada suka kat sorang budak nie tapi aku tak blh lah nak bagi tahu dia sape.....boleh lah tahn  hensem dia....boleh lah tahan baik dia....aku suka kat dia sbb dia baik6....pastu dia tak  terlampau over sangat kat skolah....aku ada suruh kat sorang  kawan aku....yang  aku suka kat fuan...pastu kawan aku plk pergi bagi thu kat fuan yang aku suka kat dia malu gila aku.....kawan aku cakap yang fuan slalu tanya pasal aku ...aku pon mulalh nak syok sendiri.....kawan aku cakap waktu nak baca doa dia pandang aku...mulalah nak syok sendiri nie....boleh lah katakan setiap hari aku jumpa dia.....kalo lah betul fuan suka kat aku...tapi aku rasa tu angan2 je tak mungkinlah ada orang nak kat aku.....aku kenal fuan tu pon masa zul bawak fuan datang bomba....aku pon buatlah alim aku nie sikit....aku tak naklah over sangat dpn laki kang budak laki cakap aku nie gedik  plk.....so aku buat2 alim.......masa 2 pon aku bukan layan dia sangat.......sbb aku tak kenal dia lagi.....ika jelah yang lyan dia.....dia dahlah cute....baik.....suka tolong orang... ramailah jugak bdk suka kat dia...tulah aku cakap tu cuma angan2 je...tak mungkin punya aku dapat kapel ngan dia......pastu aku nak citer pasal aku kat skolah plk...hari nie mmng malu gilalh......masa 2 aku ngah study ngan kawan aku kat kelas dia waktu 2 masa rehat.....aku tengk sume bdk kelas kawan aku menggelabah nak masuk kelas.....aku pon peliklah skali aku tengok cikgu kawan aku dah masuk kelas.....aku pon menggelabh lah nak lari tapi aku tak tahu nak lari mcm mana...pastu aku terpikir cara bodoh nak kluar daripada kelas 2 aku redah jelah cikgu tu lantak lah langgr ke tak janji aku keluar......pastu akuciterlah kat ainur  pasal  aku ada kat kelas kawan aku 2.....dia cakap malu gila doh kau.....aku cakap lah ok......pastu aku tengoklah buku yang aku pegang tu aku ternmpak buku ummi mmng satu hal yang mungkin buat aku gilalah....alu jeritlah ummi buku ko.....pastu aku larilah pergi kat kelas ummi aku pergilah bagi buku dia nasib baiklah dia tak start blajar lagi kalo tidak mesti ummi malu....pastu aku nak citer pasal sorang budak laki nie bukan nama sbnr (nial) aku tak tahulah knpa skang nie aku dah kerap sangat jumpa nial ....dulu adalah aku suka kat dia tapi skang dah tak....ahhh malaslah aku nak citer pasal di tak penting pon untuk aku....pastu aku nak citer pasal aku kene denda kat skolah.....agak memalukan......cikgu faizal panggil lah aku duduk kat depan dewan alamnda sbb aku datang lambat......dah lah masa tu aku sorang je yang ada.....nasib baiklah kawan aku datang kalo tidak aku tak tahulah nak buat apa..........kitorang sama2 kene denda mmng gilalah pastu cikgu faizal pergi panggil budak2 ponteng perhimpunan agak ramailah yang kene lebih kurang 30 orang macam 2 yang kene....ada yang kene bukak kasutlah ada yang kene rotanglah....nasib baiklah aku tak kene  kalo tidak malu aku....pastu aku ternampak fuan mmng aku tutup mukalah......hahahahahhahahahahhadah dia duduk tepat2 blakang aku pastu dia tngk je aku.....aku tak tahu nak buat apa......pastu ada pengawas nie suruh kitorang masuk kelas...terlepaslah waktu matematik aku...waktu aku nak naik atas tu sku ada ternampak taik betul2 taik orang aku tak taulah sape lah yang tak malu sangat pergi berak kat situ......mmng malu......hahahahhahahahh...hahahahahaha byee smile always......:D

Monday, 3 October 2011

hahaha happy day


hye kengkawan....aku nak citer pasal aku kat libarary....memang best gilalah......macam2 aktiviti kitorang buat hahaha....masa kitorang sampai kitorang masuk kat tempat budak remaja oleh tahan lah tempat dia lagi best dari liarary dulu...hihihi jangan marah aku saja je cakap..lagi aku nak citer pasal kitorang gie makan... masa nak gie KFC....kitorang jalanlah kaki.mmng penat gilalah..samapi naik pening kepala aku huhuhu...ada yang gaduh..ada yang boring macam2 la...sampai je kat KFC kitorang makan..takkan nak main plk kat KFC tu huhuhu... lps2 dalam prjalanan nak alik kat libarary tu hujan lah plk..nasi baik tak lebat kalo tidak asah  kitorang hahaahha mmng mandi hujan lah kitorang nnti.....pastu kitorang main kat tempat budak kecik hahah mmng mantap gillah tempat kanak2 macam hujan doh ..berbeza daripada yang tempat remaja....dahlah lepastu aku balik dah habis mesti korang rasa citer aku nie tak best...tapi tak pe janji aku...citer bende yang tersirat dan tersurat...hahah smile always..:Dwww

Friday, 30 September 2011

marahnyaaa......


aku geram gilah lah ngan budak laki kelas aku..bangang je ..apa yang best sangat ejek orang niee?? macam boleh dapat pahala...bertambah dosa adalah...lagi2 maen nama mak bapak....sedih doh aku ngan bdk laki kelas aku..tak ada adab....tngk mcm baek tapi dalam hati ada setan....cuba kalo aku ejek dorang tahu plk rasa geram macam mana.... mulut aku nie kalo cakap mmng gila ...tapi aku sabar je lah....ada batasnya nak cakap..tapi kalo dah terlebih aku mmng akan terpaksa cakap perkataan yang tak patut yang nak dikeluarkan....pastu budak pompan kelas blakang tak habis2 nak buat aku sakit hati...kalo tak puas hati face to face jelah ngan aku...cakap jelah baik2 ngan aku..kalo  gadoh sampai bila nak habis...aku nie paling pantang kalo gadoh..dahlah... smile always......:)

Saturday, 20 August 2011

hari jadi aku!!!!


hari nie hari jadi aku....best gila mak aku nak bawak aku gie makan kat genting.....tapi aku tak tahu lah btl ke tak mak aku nak bawak aku gie makan kat genting....mesti ramai yang tak ingat hari nie hari jadi aku....biasalah bln puasa kan orang penat nak mana nk pikir psal hri jadi nie..hehehehe..aku dah tngk hadiah aku.....hadiah tu tulis happy birthday mesti korang tak paham...hehehehehe....aku rasa aisyah,wada,husna,suraya,aina,syahmi,nurin ingat kot hari jadi aku....diorang kan kawan aku mestilah dorang ingat kalo dorang tak ingat tu maknaya bkn kawan kanlah.......dah lama aku tunggu hari jadi aku akhirnya tiba jugakkan....happy nya akU!!!!hahhahaha aku nie syok sendiri plk dohh..hahahaahaha happy birthday hihihihi........... ;D

terawihhhh


best gilalh gie terawih bnyak benda blh bwt..solat..maen bunga mercun hehehhe...lepak...mmng best gilalah....lepstu ada sorang budak nie aku tak tahu lah nama dia sbb dia bdk baru...bila dia nyayi sdp sangat suara dia...dia reti berlakon...tapi dia scary gilalah....sbb cara dia cakap macam orang kena rasuk....tapi dia best lah...... sbb kan dia aku happy sangat malam tadi....heheheh byeee